?

hittade en text som jag hade skrivit för länge sedan :P 
den är inte så bra men ville lägga ut den ändå. 




Dina ögon är så blå

Mina tankar är så grå

Hur kunde du säga så

Och sen  bara gå ?

 

Jag låg i min säng och bara… bara  tänkte på dig

Nästa dag i skolan tittade du bara på mig

Du sa hej, hej,  hej  och sen kom gänget och du sa då, då, då.

 

Dina ögon är så blå

Mina tankar är så grå

Hur kunde du säga så

Och sen  bara gå ?

 

Jag tänker på dig varje dag i går och i dag

Varje dag i plugget glor jag på dig du bara tittar på mig

Hallå?

 

Dina ögon är så blå

Mina tankar är så grå

Hur kunde du säga så

Och sen  bara gå ?

 

Fattar du inte

 

Jag gillar dig

 

Men du inte mig 

 

Du + jag e bara att glömma

Ja det är väl bara för mig att fortsätta drömma

 

 

 love and kisses / Anna ♥

 


Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0