jag vet jag vet...

det var ganska länge sen jag skrev men har haft fult upp :P

Igår så gick jag och Linnea till banken för att fixa mitt bank kort!!!  :)
och sen stack vi iväg till Lena för att hon skulle mäta oss, så nu har hon börjat att sy min och linneas par dräkt :D
Senare så gick jag först till sara, men då visade sig att Sara och moa var påväg till lindex (var med dom sen)
Moa köpte lite saker och sen stack vi till Sara :P
typ klockan fem så åkte vill till skövde föra tt det typ var tjejkväll på gina tricot, 20 % rabatt på allt i affären och lite överaskningar..
jag köpte en tunika och svarta spets tights :D

vi gick oxå runt och kollade lite i andra affärer som var öppna, som tex h&m och Cubus 


Idag så har jag inte gjort så mkt, skulle egentligen varit med Carolina men hon var med Emma T ist men men.... ^^
eftersom att jag inte var med Carolina så blev det att vara hemma och slappa ist, kände att jag behövde det, eftersom att jag typ har varit förkyld i snart 2 månader eler nått??!!!  -.-













love and kisses / Anna ♥



Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0