min syster fyller år idag! :)

idag så fyller min syster emma  15 år, :)
pappa veckte mig klockan halv sju för att vi skulle gratta Emma med frukost på sängen, jag hade glömt att köpa present till henne så jag tog med mig pengar till skolan så att jag kan köpa något efter skolan :P
jag cyklade bara med Moa idag för att Emma N var sjuk, krya <3
i skolan så verkade det som att alla var lite trötta, jag var verkligen trött, detta kanske nt någon har märkt men om ni "märkte" att jag ver nere så var det sant, men jag vill inte berätta det... 

aja efter idrotten så cyklade jag, moa & sara. jag cyklade till lindex och moa och sara fortsätte hem till Moa :P
på lindex så hittade jag jätte mkt som jag ville ha men jag ska ju köpa till Emma xd
asså jag viste nt vad jag skulle ge till Emma så det fick bli ett present kort på lindex med 100 kr, :P
jag vet ni tänker säkert att det är jätte mkt och att du ju nt gillar din syster så mkt, men faktume att jag gillar faktiskt henne även ifall vi bråkar <3
men nu så ska jag vara lite  taskig mot henne och lägga upp en bild på henne som är ganska gammal :)
(mormor i bakrunden)


när jag kom hem så tog jag lite snöre runt paketet så att det skulle se finnare ut och sen gjorde jag ett fint kort :)
när jag gedde presenten till Emma så blev hon GLAD ! :D

jag sätte mig framför tv och kollade på ghost wisperer och sen somnade jag visst när vi kollade på topmodel xD
sov typ i en timme :P
sen när jag vaknade så hade mormor redan kommit så vi fikade,
och sen blev det tårta lr glasstårta för att emma är sjuk och har ont i halsen och då är det ju bra att ha något kallt (Y)
när vi fikade så berättade mamma att jag inte behöver önska mig en cykel för att jag ska få en utöver mina födesedagspengar, men inte just nu för att dom har inte så mkt pengar, men det förstår jag eftersom att både jag Emma och hugo fyller år i april :P 



jag tror faktiskt att jag håller på att bli sjuk jag har lite feber nu, men vi får hoppas på att den försvinner imorgon <3


men hej då <3

love and kisses/ Anna ♥

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0