nu får det vara så som det är xD

orkar inte fixa mer med min blogg, det är ju vad som står som räknas eller? :P
jag har ju iaf en ny header och en ny design..

Idag har jag inte gjort så mkt, varit i skolan, dansat och sen varit hemma och firat hugo som fyller 4 år :D

jag har inte mått så bra idag, är fortfarande förkyld...   mamma tror att jag har fått samma förkyldnings skit som emma har fått, emma har varit hos doktorn och tagit blodprov och sen så fick hon medecin och sen en sån dära som man har när man har astma (hast hon har inte det, de e ngt annat i den)

jag har lixom ont i magen, halsen, "lederna" och ibland får jag svårt att andas.. och det var exakt det emma hade...


men nu så ska jag gå och kolla på tv

see you later
love and kisses / Anna ♥

p.s vilket konstigt väder det har varit idag, och typ alla andra dagar i veckan, det har varit regn, snö, hagel, soligt, varmt och kallt
har jag glömt något? ;P


Kommentarer
Postat av: Moa

skitfin header! :o :D <3

2010-04-25 @ 12:33:24
URL: http://moaengum.blogg.se/

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0