oj!

det var väldigt länge sen jag skrev :P
får börja att bättra mig.
på skolan idag så har vi inte gjort så mkt
Idag har jag iaf varit med
Linnea.
när vi kom hem till mig så stod mamma och lagade pannkakor så vi fick några, sen så bytte vi om till danskläder, efter det gick vi ut och hoppade lite på studsmattan :P
och sen blev det dansen.

nu har jag kommit hem ifrån dansen och sitter här med glass ;P '

jo föresten
carolina fyller ju år idag

Grattis till henne :)



om ni undrar så sitter hon till höger, ( har tummen upp)



men hej då så länge :)
/ Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Och jag höll på att kissa på mej x)♥

2010-04-17 @ 10:07:02
URL: http://ahrenbecks.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket :D

Hehe megapixlarna menas bara med hur stora bilderna är, och 6mpx funkar bra om man inte ska skriva ut stora bilder :P Så det går att ta bra bilder med den också :))

Kul att du följer min blogg :))

2010-04-19 @ 22:37:05
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0