bara för att man har tråkigt!

 

SKULLE DU HELST:


1.pierca tungan eller läppen? – inget utav det men isf läppen
2.vara seriös eller oseriös? – de beror väl på ? xd
3.dricka grön eller röd mjölk? – är lite ”överkänslig emot mjölk, men skulle välja grön ;)

4.brinna upp eller drunkna? - drunkna
5.umgås med dina föräldrar eller vänner? -  båda deklart!


SVARA ÄRLIGT:
1.tycker du om någon nu? -  yeess!! <3
2.har du skolkat? – ja

3.varmt eller kallt? – varmt!
4.soligt eller regn? – soligt
5.fanta eller cola? – Fanta!
6.är du nyttig av dig? – vet faktiskt inte

OM MIG:
1. vart bor du? - Västra Drottningvägen 72
2. hur många barn vill du ha? – 3-4 haha ;P
3. vill du gifta dig? – ja,
4. favorit tid på dagen? – ingen aning xd
5 humör just nu? – ja jag har tråkigt, är besviken på ganska många och sånt

6. sugen på just nu? – inget.

7. vilket shampoo använder du? –bobby


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1.pussat någon? - hepp
2.sjungit? – yees ;)
3.blivit kramad? – japp
4.känt dig fånig? – känner mig alltid fånig.  
5.saknat någon? – aa…
6.dansat galet? -  kommer inte ihåg
7.klippt håret? – nepp, men det behövs göras snart ;P!
8.gråtit? – aa…

GREJER:
1.har du blivit jagad av polisen någon gång? – ne inte vad jag kommer ihåg?
2.har du en hund? – jaa och den sötisen heter Soraya
3.sover du helst ensam eller med någon? - me någon
4.tror du på spöken? – yes!
5.är du mörkrädd? – jag var det väligt mycket förut men är de inte så mycket mer
6.vad vill du ha just nu? – inget.



1. är du singel nu? – aa
2. föredrar du långa förhållanden istället för korta? – långa deklart! <3
3. är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? – yes.
4. har du dumpat någon och sedan ångrat dig? – mm…
5. har du någon gång varit riktigt svartsjuk? jaa
6. har du hållit på med någon för att göra någon annan svartsjuk? – ne tror inte deT?
7. har du varit på en blind-date? - ne!!!
8. sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja! Varför ens säga det om man inte menar deT?:O
9. saknar du någon av dina ex? – naae :/
10. somnat gråtande pga kärleken? – många gånger…
11. brukar du tänka på dina ex? eehh… ibland kanske?
12. Finns det någon kärlekslåt som påminner díg om någon? Vet inte.


OM DIG
2. hur lång är du? – kort som
3. vart bor du?  Det har jag redan svarat på?
4. är du nöjd med ditt rum? – nee inte än det är inte klart än -.-
5. villken är din riktiga hårfärg? – den som jag har nu!  Naturlig blondin e jag ;)
6. vad väger du? – mycket.
7. har du någon sjukdom? - sjukdom ?
8. är dina föräldrar skilda? – ne
9. gillar du skolan? – nee
10. hur svarar du i telefon? – tänker inte på det?


VAD:
1. åt du senast? – en banan
2. drack du senast? - vatten
3. hur mycket har du ätit idag? – en banan och ett äpple.
4. lyssnar du på just nu?- musik! ;P
5. gillar du mest hos dig själv? – inget.

 

idag var jag äntligen i skolan för er som ville veta ;D 


Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0