måndagen den 20 december

det var väl typ ett år sen jag skrev här ?
ne men typ en vecka iaf?  har bara inte haft lusten att skriva men jag kommer väl igång snart.
idag har jag varit med Carolina på stan haha Carolina vi är fan bäst!! ♥
mohaha!
snart är det julafton, något jag verkligen längtar stort till!
fast innan julafton blir det att åka till ullared den 22 december!
det jag mest ska koncentrera mig på i ullared är:
♦kavaj
♦cardigan
♦stickat
♦byxor
♦ spetströja av ngt slag
♦ bh, trosor
♦ SMINK
♦julklappar
♦ och mycket annat gojs ;P
detta året, eller aa första gången i hela mitt liv ska jag faktiskt köpa en present till mig, måste ju tänka på mig själv ibland med ;)
haha

Kommentarer
Postat av: carolina

Grymt grymt ;)^^

2010-12-25 @ 23:12:53
URL: http://ccarolinaac.blogg.se/

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0