Heej! ♥

igår kom mormor hem till oss för att hon ska inte vara ensam just nu, för att hon har lågt lr högt blod tryck, vet inte riktigt vilket det var,
och sen så är hon jätte yr och mår ganska dåligt, hoppas att hon mår bättre snart :( ♥♥♥
hon e tvungen att ha min säng för att den är bäst, så jag fick ligga i soffan.

idag så vaknade jag klockan 10.
jag satt vid tven ganska länge innan jag slängde mej i duschen.

nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik, calle kristiansson- walking in memphis  :) den är bra  ♥



vet faktiskt inte vad jag ska göra, vill vara med ngn men det är ingen som kan,
frågade nyss Emma ifall jag fick följa med henne till stan, men Emma bara neej.  xD



får väll se vad jag hittar på,



hej då så länge  ♥





puss


Kommentarer
Postat av: Moa Engum

gjorde det inte ont när du slängde dej i duschen ? ;o <3

2010-02-06 @ 23:15:17
URL: http://moaengum.blogg.se/
Postat av: Anna Andersen Johansson

haha ne jag slängde mej inte man säger ju så, det är ett talesätt xD <3

2010-02-07 @ 19:00:15
URL: http://annaandersenjohansson

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0