hejhej! ♥

Idag har jag varit med Moa
vi sov över igår till idag :)

i går gick vi till netto, och köpte godis det kostade bara 39,90 kr/kg,
köpte för 15 kr  :D
sen så gick vi hem till Moa,   (:
vi bestämde oss för att vi skulle sova över så jag åkte hem och hämtade mina saker och sen när jag kom till Moa så skulle vi äta,
det blev tacos (:

vi fixade oss lite efter det jag sminkade Moa och Moa sminkade mej :P 

sen så tog vi lite bilder :P






ghfgh

jj

khkjk

mbmvm

gdghdgh

hdghg
hjkhjkh









nu så ska jag fortsätta att städa mitt rum hej då så länge





hdghdgh








Kommentarer
Postat av: Moa Engum

jag ser förjävlig ut. xd <3

2010-02-22 @ 18:48:19
URL: http://moaengum.blogg.se/

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0