min dator funkar igen!!!!!! ;D

nu funkar entligen min dator igen, ursäkta att jag inte har varit aktiv, men min dator har inte funkat...

I går så var jag med Athena, och vi hade väldigt flum, xD
vi gjorde en video om att vi var bönder haha
och sen så skickade vi den till carolina och Emma T så att dem kunde få se den men då så lägde EMMA ut den på hennes blogg xD ♥ 


Athena sov över hos mig och vi gick och läggde oss först kl 2, vi sa att vi skulle "LANA" men det orkade vi inte xD




vi vaknade typ klockan 10.
vi gjorde frukost och sätte oss framför tven :P

sen klockan kvart i två så cyklade jag och Athena och min mamma till stan för att Athena skulle hem och mamma följde me mej till tandläkaren :$




just nu så sitter jag här efter att ha kolla på tven.
ska snart börja att städa.



men jag lovar att jag ska vara mer aktiv nu när dator funkar.

jag har varit på väg att lägga ut sätte många inlägg men precis när jag ska göra det så stängs datorn av!!
men förhoppnings vis så är det slut på det jippi!!  :D




hej då så länge, ♥






puss

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0