ursäkta, dålig update.

Idag så har det varit matte prov tråkigt, -.-

Fattar inget just nu.

 

På rasten kom jag och Linnea på slutet av våran par dans !!  :D

På franskan så kollade vi klart på TINTIN hahaha, den var faktiskt rolig,   xD

 

Sen efter franskan så skyndade jag, Emma T, Linnea, Lovisa, Cajsa, Rebecca, och Carolina oss, för att vi skulle vara på dansverkstan klockan halv fyra,

Grupp träning, 

Den blev äntligen klar, den är skita rolig, ;P

 

 

Sen blev det att cykla till JS med Rebecca och Cajsa,

 jag skjutsade Cajsa,

Jag köpte:Ett äpple

En yuggi med musli (den var ju jätte god tack för tipset rebecca)

En choklad boll också :P

 

 

 

Nu så har jag precis gjort klart svenska läxan,

 

Snart blir det att gå och lägga sig,

 

Dagens kläder:

ett gina tricot t-shirt brun med grå vita ränder 
Jeans leggins från ginatricot, mörkblåa

döskalle halsband , armband från lindex, och ett par örängen ifrån glitter :P



godnatt ♥







dagens kläder :P puss

 

 

 

 


Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0