dans idag! ♥

Idag blir det dans med The disco bunch,
Amanda ska ge oss en ny dans jag säger bara entligen!! ♥ :P
för er som har glömt av så börjar den kl 19.00 :P 
skulle vi vara där en kvart innan lr?



idag så har jag väll mått så där,
♦förkyld
♦ont i halsen
♦ världens huvudvärk
osv..





aja, idag så började vi med matte, jag tkr att vi borde få jobba mer på blå och röd kurs innan vi ska ha prov....!
sen blev det NO ja, jag hade glömt läxans som vanligt, men som tur va så blev det inget "förhör"
vi hade också hemkunskap, prov blev det idag. jag tkr att det var ganska lätt, men jag missade en sak som jag kom på efter..

på idrotten så glömde jag kläder, men jag var med än då. för att vi skulle bara ute och köra ngt som heter frispy golf, (stavningen)
man skulle köra två och två, 
jag fick köra med Emma Norman  
vi fick också gå två varv rund skolan typ jobbigt, för sista gången så var vi tvungna att gå JÄTTE fort, och den som låg bakom nicklas fick gå om ett till varv, som tur va så gick ja så fort så jag behövde inte det ♥ 


sen hade vi bild och då fortsätte jag med min lera figur, :P 


vi slutade klockan tjugo över tre, och jag skulle gå hem med Moa Sara och Emma, men Emma hade visst gått?  :O 



nu så sitter jag här och ska snart äta. det blir en tidig mat för att jag ska dansa :P 


Dagens bästa: dans! ♥
Dagens sämsta: förkylld  -.- ♥




dagens låt

break your little heart- all time low! ♥♥









Emma har gjort en frisyr på mej 


säg vad ni tkr  :P 
ursäkta bilderna.



framifrån:                                                              sidan:

fhfg                       sdsfsdf
 


bakifrån:


fdgsdfgsfg













the disco bunch!! ♥

xfbdgbh







nu så ska jag äta
hej då så länge ♥










puss


Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0