här igen! ♥

nu har jag kommit hem vi pratade typ i en timme, det var väll sådär, pratade inte om så mkt.



idag så hade vi bad, vi skulle ha livräddning, vi körde två och två och jag körde med Moa  ♥
haha vi hade det bäst :P
först så skulle man ta upp en ur vattnet och jaa jag fuskade lite om man får säga så haha xD
och Moa jaa, hon kan man ju också säga att hon fuskade :P ♥
sen efter man hade "tagit" upp en ur vattnet så skulle man pötta i en igen jag var så fånnig så att jag först inte
ville  men sen efter Moa hade gjort det så var det ju skit sköjj, sen så gjode jag det på moa, när man kollade på henne så kändes det som att hon skulle slå i kanten men det gjorde hon inte som tur va  (: ♥


dagens bästa:  sluta tidigt ♥



dagens sämsta: må skit :(




dagens kläder:
en svart tunika        från gekås 
en grå tröja             från gegås
ett par jeansleggins  från gekås  


gekås i mitt hjärta :P ♥



dagens kläder :P

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0