hejhej! ♥

Idag och i går var jag med moa!!
alltid lika kul.




Idag började dagen med att jag vaknade kl halv sju faktiskt, men det var bara det för att jag behövde duscha. :P
sen efter jag hade duschat så somnade jag om till kvart över sju, så jagfick skyndamej att fixa i ordning mej och sånt så att jag kunde komma till emma kl tio i åtta.
Sen så hade vi en lektion och sen en håltimme på 2 timmar och 25 minuter (a) ♥
det var jättekul då för jag, Emma t, Emma N, Elin, Moa, Carolina och sandra började prata kimposebol (stavningen) xd
och sen vilka roller man tyckte att olika personer skulle ha och sen så pratade vi om andra disney serier xd




sen så hade vi mat och den var ju äklig som vanligt -.-
på franskan idag var vi ute och gick och jag och moa behövde bara gå halva, för att vi sa till nina att det bara blir en omväg för mej och moa om vi ska gå tillskolan och sen tillbaka till typ samma ställe igen. sen efter det så gick jag Emma och Moa hem, carolina följde med oss en bit också för att hon skulle köpa lite kläder på calypso och lindex tror jag att det var....


när jag och Moa kom hem till henne så började vi laga spagetti, vi skulle egentligen gjort sås till det men vi glömde faktiskt det xd

sen så sätte vi hos vid datorn och var inne på bdb och facebook, det var typ det ända vi gjorde för sen så kollade vi på klockan och då var den ty´p halv sju och då var jag tvungen att gå hem.

Moa följde mej till matöppet, sen så gick hon hem. 



det var inte så god mat idag, men det fick väll duga...

nu så har jag precis gjrot no läxan som är tills imorgon. det var faktiskt inte så svart som jag trode.






snart ska jag nog kolla på film  och sova, är ganska trött :P

gonatt! ♥


















Kommentarer
Postat av: Moa Engum

*Kim Possible

haha, gillade du inte min mat då ? ;) <3

2010-01-14 @ 21:26:13
URL: http://moaengum.blogg.se/
Postat av: Anna Andersen Johansson

haha okej då vet jag hur det stavas,

och så jag gillade din mat, haha vi glömde bara såsen

xd <3

2010-01-14 @ 21:48:54
URL: http://annaandersenJohansson
Postat av: Anonym

Sandra var ju inte med? Eller? ;o



xD

2010-01-18 @ 15:50:09
Postat av: Anna Andersen Johansson

jo det var hon xD

2010-01-19 @ 16:37:42
URL: http://annaandersenJohansson

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0