hejhej!


asså är det ngn som vet vad man ska göra om man mår så dåligt så att man vill dö?
när man tex går ensam hem så tror man att han ska komma hela tiden, man blir jätte rädd och springer,  :(
jag vet att det låter jätte galet,  men vad ska jag göra då?
om man tror att den bara ska komma och strypa en då?

jag vet inte vad jag ska göra!!!!!




jag vet att det inte är ngn ideé att skriva det här, för det finns ju ändå ingen som kan hjälpa mej?
men jag känner att jag måste skriva det ngn stans!


jag har försökt att prata med olika personer, men dem säger bara det kommer att bli bättre!
men det kmr det aldrig att bli.
jag kmr aldirg att glömma vad som har hänt!!!!!!!!!!



jag önskade bara att han kunde försvinna hur mitt LIV!!!!!!















Kommentarer
Postat av: Moa Engum

jag vet inte vad jag ska säga, för jag vet inte vad jag ska göra.

men om han gör ngt mot dej, då säger du till mej ! <3

2010-01-19 @ 21:56:18
URL: http://moaengum.blogg.se/
Postat av: anna andersen johnsson

okej, han har ju bara sakt det dära som du redan vet, men jag lovar att säga till dej om han gör ngt mer, :( ♥

2010-01-21 @ 10:29:44
URL: http://annaandersenjohansson.blogg.se/

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0