hejhej! ♥

idag har det varit en slappar dag, jag har inte orkat sminka mej äns, jag gick och la mej klockan 3 så det kan ju vara därför jag är så trött nu, men jag vet inte, kanske börjar att bi sjuk?
aja, idag så har jag varit tvungen att städa rummet och damsuga nedervåningen. vad gör man inte för pengarnas skull? :P
just nu så sitter jag framför datorn och kolla lite på mobiltelefoner, jag ska nog köpa en efter min födelsedag, (ska önska mej pengar)
för efter det så har jag råd att köpa en. det är ganska långt dit då men, lr det e ju typ vara 2 månader då men.



jag har jätte svårt att bestämma mej?!
skriv vilken ni tkr att jag ska köpa?  :P ♥


den lr den lr den lr den








det blir nog att gå och läga sej snart lr rättare sakt kolla på film så man orkar med skolan imorgon,
jo föresten vill bara påminna er det är bad imorogn :P ♥







dagens låt: Potential Breakup Song-Aly & AJ  








natti natti ♥









puss







Kommentarer
Postat av: Anonym

Den vita?

2010-01-24 @ 21:06:30

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0