Sjuk igen, :( ♥

okej, idag är jag sjuk igen, det är inte alls sjuk,
jag vill faktiskt tbx till skolan och träffa kompisar,
tror att jag kmr imorgon.






♦ inte så mkt feber
♦ huvudvärk
♦ont i halsen.
♦ på nätterna är det svårt att andas,



hoppas att jag blir frisk,

jag ska nog sätta mig vid tven snart,
sen blir det att ringa till farmor och fråga henne ifall jag får interjuva henne, och om jag får det så ska jag ställa tusentals frågor,

GLÖM INTE INTERJUVEN MÅSTE MAN LÄMNA IN IMORGON!




jag kmr nog på dansen men det blir nog att bara kolla på...
lr vad tkr ni?









hej då så länge kanske skriver ikväll sen









puss


Kommentarer
Postat av: Moa Engum

krya, <3

2010-01-31 @ 12:29:32
URL: http://moaengum.blogg.se/

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0