:)

idag har jag varit med Sara, vi har varit ute HELA tiden.
Först så åkte vi hem till mig för att jag skulle byta om till shorts, sen cyklade vi runt lite på stan ( Tidaholm fyller 100 år, så det är lite uppträden och sånt på stan nu)
vi gick och köpte glass 2 gånger xD
sen hade vi lite skojsigt med med en flaska, vi hade köpt dricka på netto och sen efter vi hade drukigt upp det så kastade sara i sin faska i tidan, vi var på kärleksön
och helt plötsligt så började vi cykla efter den, sara gick ner till vattnet, där det finns lite stenar och försökte att få upp den men det funkade inte, jag kastade i min, men vi fick inte upp den heller xD
sen åkte vi till maggan och hämtade min roleblades (stavning?)
(Rebecka hade lånat dom) och  sen hem till saras mamma och hämtade saras och sen åkte vi ringladen, det var lite jobbigt men det var roligt som fan :D
´vi åkte hem till sara och cycklade iväg sen efter vi hade lämnat dom där.
vi åkte till kungsbro och där träffade vi Rebecca och Lovisa.
så resten av dagen så hängde vi med rebecca och lovisa, (jag och sara har skjutsat runt på dom för att dom hade inte ngn cykel med sig :P )
allt det som jag skrev kanske var lite onödigt att skriva men jaja, det är min blogg?

nu när jag har kommit hem så ser jag hur SOLBÄRND jag har blivit :P
nu så ska jag kolla lite på datorn och sen ska jag nog kolla på tv lite

skriver kanske imorgon
/ Anna ♥

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0