:)

orkar inte skriva ett långt inlägg om vad jag gjorde i går men skriver lite.  
jag, Athena och Carolina kollade först på tv, sen åt vi chockladpudding mums.
sen hoppade vi studsmatta och tog "jättefina" bilder :)
sen gick vi i åna som är precis bredvid carolina, det var jätte äkligt (vi gick mot ridskolan)
man sjönk ner jätte mycket. och sen så hittade vi inte någonstans att gå upp, och Carolina sa att det fanns en uppgång precis bredvid hörnet? men det gjorde det inte, tillslut så gick vi upp på ett ställe där var det bara några bränn neslor men jag brände mig bara för att jag gick först. vi kom in i en häst hage och sen gick vi hem till Carolina igen. klockan var halv åtta så det hade gått 1 och en halv timme att gå där.
vi skulle egentligen tältat men vi kunde inte någonstans.

senare så var jag lite med Ida(min granne)
vi bestämde oss för att tälta, på hennes trädgård.
vi var vakna till klockan halv sex på morgonen, mitt på natten typ klockan tre så behövde vi gå på toa, men vi "vågade" inte för att det var jätte mycket ljud utanför men sen så öppnar jag ut och ser att det är jätte ljust ute?  xD fattar inte att vi kunde vara rädda för det dära.
vaknade jätte tidigt typ klockan 10?? och just nu är jag inte alls trött.
Idag vet ajg inte riktigt vad jag ska göra får se lite senare, klockan är ju bara tjugo över elva så ?:P

haha såg att inlägget brev skit långt ändå? xD

hej då så länge, bloggar nog senare på dagen / Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

kallar du det lite ?! xD

2010-06-17 @ 16:54:44
URL: http://moaengum.blogg.se/

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0