fröjered idag.

när vi cyklade till fröjered så trode jag först att det skulle vara jobbig men det var de inte, det tog typ bara en halv timme att cykla dit.
när vi var där så var det ganska många som badade. men inte jag vill inte bli mer förklyd xP

aja, idag så har jag inte gjort så mkt.
jag hatar när jag får typ svart för ögonen och nästan ramlar typ, det händer så för mig 5-15 gånger om dagen.
det känns typ som att man ska svimma men man gör inte det.
vet inte vad det kan vara, så om det är någon som vet så skriv!  :)

jag måste bara tilläga en sak.
jag blir så trött på såna personer som tror att dom bara kan göra vad dom vill utan att andra blir sårade.
jag vet att det inte var så mycket att säga, men orkar inte gå in på detaljer för att då vill alla säkert bara fråga vad det är som har hänt och bla bla bla...

nu  har jag precis kollat på ugly betty och ska snart gå och lägga mig, det blir alltså inget mer inlägg idag för min del


/ Anna ♥



jag måste bara lägga till en sista sak, visst är jag mycket mycket mer aktiv på min blogg nu än vad jag var förut.
ni får gärna säga vad ni tycker att jag ska skriva om och sånt :P


Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0