godmorgon!

idag så vaknade jag kl sju, vet att jag egentligen inte hinner att sitta vid datorn men, jag kan ju skriva lite snabbt. xP

idag i skolan ska vi först åka till skolan då, och sen ska viåka till tidavallen. och det blir värsta omvägen för mig för att jag bor typ precis där??!! men man måste visst till skolan först.

på tidavallen så ska vi spla fotboll och sånt skit? vet inte riktigt vad vi ska göra, och en del säger att man ska ta med sig fika och en del säger inte att man ska det, så jag skiter i det.  jag behöver ändå inte fika, för då blir jag tjock och jag är redan tjock.

men nu så ska jag sminka mig hej då

/ Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

ge dej :@

2010-06-17 @ 16:57:10
URL: http://moaengum.blogg.se/

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0