hej!

igår kom jag hem kl typ halv ett efter att ha kollat på Lena Philipsson. för typ två tre år sedan så var hon min idol och har typ 3 skivor med henne, och nu när jag hörde henne så är hon ju faktiskt fortfarande bra? :) ♥

Idag har jag bara slappat. kollat på tv, sutit framför datorn och varit ute.
fast senare på kvällen så åkte jag till torget för att vi skulle uppträda med dansen.
Linnea, du fick visst en liten "lyckospark" av mig när vi dansade xP

Vi åt grillat idag med.
det är verkligen sommarväder nu, längtar till skolavslutningen det är bara 3 dagar kvar, enligt min räkning. räknar inte med idag eftersom att dagen snart är slut och sen så räknar jag inte med torsdagen, jag vet jag räknar lite konstigt men men :P

jag har märkt att jag ahr varit mycket mycket mer aktiv på min blogg, och det är mer som kollar på den och det är ju bra (Y) 
 
nu blir det iaf att städa lite och fixa iordning min garderob som är jätte stökig xD
och sen blir det att hoppa i duschen en liten snabbis :P

/ Anna ♥

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0