sex and the city 2!

idag så har jag kollat på sex and the city två med Athena :)
hon bjöd mig, det var min födelsedagspresent i efterskott? xP

vi var i skövde typ klockan halv fem kanske?
först så gick vi in på elins esplanad för att Athena skulle köpa att par solglasögon på h&m,
men jag köpte oxå ett par :D
vi åkte iväg till bion och Athena ´köpte biljetter, eftersom att det var typ en halv timme kvar tills bion började så gick vi till parken som ligger utanför bion. vi sätte oss bredvid en fontän, pratade lite och sånt.
helt plötsigt ser jag en kille som tar upp mobilen och tar kort?
det är ju inte så konstigt att man kanske vill ta kort på fontänen men sen ser jag att den har vinkeln mot oss + att personer ler jätte mycket och kollar jätte konstigt på oss, så jag sa helt plötsligt till Athena att vi ska nog gå nu. haha Athena såg ut som ett frågetecken först men jag berättade det sen :P

Bion var jätte bra tycker iaf jag :)

Imorgon har jag inga planer?
får väll se vad jag ska göra...
men nu så blir det nog tven skriver inte mer idag.
och jag vet jag har väldigt dålig updatering xD

/ Anna ♥
ps. inga bilder kameran är död ;P


Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0