sommar väder :D

idag har det varit väldigt varmt tummen upp för det (y)

efter skolan var jag med sara, först så åt vi lite´, sen besätmde vi oss för att cykla, jag vill verkligen cykla nu eftersom att (nu kommer det som jag fick igår) jag har fått en ny cykel :D


det var jätte varmt så vi cyklade utanför atollen och badade fötterna lite :P
sen blev det att åka hem, jag har allt blivit lite lite brunare, jag är krit vit asså xD
det var tur att jag gick md shorts för att jag vill ha bruna ben till skolavslutningen (Y)

men nu så blir det att plugga till svenska provet som vi har imorgon, och franskan, som vi oxå har prov i så den måste jag ju oxå plugga till -.-

/ Anna ♥

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0