vad ska man skriva?

Idag så har vi haft no prov, hade inte övat så mycket till det, men jag tyker faktiskt att det gick ganska bra.
när jag kom hem så hade jag fått en sak och gissa vad det var?
haha, skriver vad det är imorgon när jag har tagit en bild på den, hinner inte nu för att jag ska på vårfest på hugos dagis, egentligen orkar jag inte det, men mamma ville inte gå själv så jag fick ställa upp, och sen så ville Hugo att jag skulle följa med.
ska åka snart, vi ska vara där på 18.00 :)

men skriver kanske mer senare om jag hinner, ska ju kolla på ugly betty och DH ( Emma ursäkta att jag har tagit din förkortining för det, men den var smidig :P )
 
/ Anna ♥

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0