vaknade kl halv två?

haha dagen var bäst igår :) (lite onödigt att veta men  :P  )
först så badade jag med Emma i hjo badet, sen blev det lite molnigt så vi gick upp, köpte glass och gick i stadsparken, vi lekte och hade det kul xP
sen kom emmas mamma och hämtade oss. :)
jag gick he och åt, det gjorde emma oxå, vi bestämde att vi skulle fråga Ida ifall hon ville vara med och det ville hon  :)  
jag Ida och Emma bestämde oss att tälta, tältet var redan uppe, (jag och ida hade tältat innan)
vi hämtade saker hos mig ida och emma, och gick in i tältet lite.
sen typ kl 2 -3 där någon gång så gick vi ut, det var ljust ute xD
vi stod på vägen utanför mitt hus, vägen är jätte ny så den är så fin så :P
vi läggde oss ner och väntade på att det skulle komma en bil, och det gjorde vi väldigt många gånger :P
sen så gick vi in i tältet lite, och klockan sex på morgonen så bestämde sig emma för att hon ville cykla hem till sig, hon bor ju itne så långt ifrån mig så :P
efter emma hade åkt hem så bestämde jag och ida att vi oxå skulle gå in, så ida gick till sitt hus och jag till mig
vi bor grannar :P
mamma gick in och väkte mig klockan halv två och sa att jag missar hela dagen om jag ska ligga och sova :P
senare idag så ska jag på kalas.
orkar inte skriva mer vet att det var ett välidigt långt inlägg men men :P

/ Anna ♥

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0