hejsan :P

Igår så var jag med Carolina på stan för att hon skulle hitta ngt till Moa (hon fyller år)
sen så kom Emma oxå, :P
efter Carolina var klar drog vi hem till Emma, och sen efter en stund till Carolina  :P
jag åkte hem och åt och sen åkte jag till Emma igen, vi skulle sova över +Athena oxå :P

när vi vaknade fick vi pannkakor till frukost av Hedi Emmas mamma :)
sen gick vi till stan för att köpa present till moa (skriver nt så mkt om det eftersom att de e ju hemligt speciellt för moa  ;P  )

gick tbx till Emma sen och där var vi en liten stund sen var Carolina och Athena tvugna att åka men jag stannade kvar, passade på att klippa mig samtidigt :P

ursäkta bilden (jag e ful)
den hära ser man nt så mkt på men ville ta den endå  :P ♥




den här är jätte ful men kolla bara på håret,  :P





hej då så länge / Anna ♥


Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0