det stämmer inte...

alla tror att det bara är att glömma saker och ting men så är det inte! kommer aldrig att glömma det som har hänt! kommer alltid att minnas vad du har gjort alltid!!!!

idag har jag inte gjort så mycket fick sjuts till skolan men ångrar att jag inte cyklade.
när jag kom hem i alla fall fixade jag lite chocklad pudding till mej och Alex, mums!
sen har jag väl bara latat och sånt, har inte så mycket roligt att skriva om just nu,
det är dumt att jag inte har några bilder jag vet, ska försöka att låna mammas och pappas kamera eftersom att min inte funkar, hoppas att jag får det för jag vill ut och ta naturbilder!!! :D ♥
 Imorgon blir det att vara med Carolina och Charlotte! vi kommer att ha det bäst, på fredag sover dom över här hemma hos mig och hahah jaa xd ♥


Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0