du betyder.

gud vad kallt det är då. på morgonen var det 6 minus och nu är det 7 minus, ska det bara gå uppåt hela tiden eller,
jag älskar verkligen vintern men inte när det är så kallt och att det ska komma så himla mycket snö med en gång det är typ 1 meter, orka!!
haha och Tidaholm är verkligen världens sämsta stad dom suger på att skotta xd
aja idag har jag inte gjort så mycket, skolan slutade tjugo i ett, gick till mormor skottade, gick hem, åt winnerbröd, satte mig framför datorn, och här sitter jag nu med :P
snart så ska jag väl ta och ta tag i mitt rum lite för att det är kalas här för pappa imorgon, senare på kvällen blir det att åka till linnea Norman och sova där, vi kommer att ha det bäst!  hennes blogg hittar ni här ▬▬▬▬▬
o juste ja har glömt att säga att jag har ett jobb, eller ha jobb och jobb jag tjänar ju pengar det är ju huvudsaken :P
jobbar hos mormor med skottning, har fått sammanlagt 310 kr på 4 dagar :)
det här gillar vi!





vous ne comprendrez jamais que Je t'aime!





Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0