farsdag!

idag är det fars dag, har verkligen inte sutit vid datorn på hela dagen förens nu  (Y)
på morgonen klockan åtta vakande jag av att hugo (lillebror) sov bredvid mig, han vaknade typ halv nio.
jag emma och higo fixade iordning macka och kaffe och gick upp till pappa och gav honom lite presenter,
sen satt jag vid teven och kollade på film, haha somnade men var as trött så ;P
typ klockan halv ett fixade vi med tårtan, det blev jätte bra ;)
typ runt fyra blev det farmor och farfar, det blev inte att åka ända till floby nu eftersom att dom har flyttat till ekedalen, där fikade vi lite och sånt, snackade och massvis med mer ^^
ska kolla nu vad det finns på tven sen ska pappa fixa iordning mitt skrivbord så att rummet entligen kan bli klart ordentligt!!!!
så för mig blir det att sova på soffan inatt för att vi ska måla skrivbordet och det är ju inte bra att sova här inne då :P
imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men det blir väl alltid ngt, men jag får väl säga godnatt i förväg då, om jag inte bloggar ngt mer
good night! <3


Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0