hur mycket,

haha säger att jag har tråkigt, så här kommer det lite bilder, (tagna ifrån bilddagboken -.-)
hur mycket har jag förändrats?
typ i femman kanske 
sexan,
sjuan tror jag
sjuan här oxå efter jag hade klippt mig,
efter mitt hår hade växt ut xd
såret kommer ifrån Emma min syster -.-
den här vet jag faktiskt inte när den är tagen men det är väl oxå i sjuan :P
ännu en gång klippt mig ;P
i typ november 2009    fet mage -.-
haha i december någongång, skrattar xd
16 januari xd
februari 2010 :P
februari 2010
mars
april april din dumma sil
maj ngn gång tror jag
juni
åttan :)
klasskort,
ojojoj såg hur många bilder det blir nu men jaja xd
okej, vad tycker ni, har jag förändrats? xd

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0