nu är det Lördag!

idag så är det ju lördag som alla kanske redan vet? :P
jag sov över med Athena ifrån igår till idag vi hade det bäst!!
somnade inte förens klockan sex, och vaknade typ klockan tolv. vi låg typ och latade oss typ tre kanske?
sen var det att åka till netto och köpa:

♦tårtbotten 
♦chockladpudding
♦vispgrädde
♦bananer
♦ damsugare  en kaka asså xd
♦ sist men inte minst en macka

allt det här för att det är farsdag imorgon, han vaknar typ runt 9 så måste gå upp tidigt :(
han ska oxå få utav mig och Hugo en elvis talva som typ är en meter bred?!
och en prydnads hund :D

nu sitter jag här och käkar natur godis, det är verkligen det godaste som finns några som håller med mig?



här har vi ju lilla Athena!!! 

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0