utan dina andetag.

ja vad ska man säga om dagen, har väl inte gjort så mycket, på idrotten hade vi dans och sånt, sen blev det cabare, jag och dom flesta tjejerna i klassen ska dansa på grease :P
det svåraste nu är ju att göra koregrafien eller så men vi kommer nog att klara det hoppas jag?
sen så gick jag hem i världens snöstorm!
det är hur mycket snö som helst  jobbigt att gå till skolan varje dag när man typ bor 200 meter innan för stan, om jag hade bott lite längre så skulle jag kunna åka bussen men nerå då säger dom att jag inte bor utanför stan,
det är ju hur jävla jobbigt som helst att gå till skolan -.-
snart så ska jag väl öva lite till so provet som vi har, det kommer inte att gå bra men jaja..
/ Anna ♥
life is not as easy as everyone thinks it is
life is not as easy as everyone thinks it is

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0