jag vet !

jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men har inte haft någon lust att skriva..
aja orkar i alla fall inte skriva om vad jag har gjort i alla dagar nu haha xD
idag så åkte jag Emma och Carolina till Ica kollade lite där och så. sen så åkte jag hem och tillbaka till carro, var där en liten stund vi tjötade mest, och sen åkte jag till dansen..
nu så är jag hemma eller aa jag var hemma typ klockan sju men.
nu så ska jag nog kolla lite på tven har inget att göra imorgon blir det sovmorgon först och sen sluta lite senare då men det funkar väll

Emma sa att jag skulle lägga ut min spotify lista så får väl göra det då  ta den om ni vill ha den
och föresten så är den jätte ny har haft en annan men det var så många låtar där på som jag inte lyssnar på mer och orka radera? (A)








ps. klicka på bilden ;)




Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0