onödigt skrivande...

jaa det var väll ett tag sen jag skrev här på min käraste blogg, har inte haft lust att skriva har inte varit riktigt på humör om man säger så...
och jag orkar inte berätta vad det är som har hänt under veckan här, det ända är väll att medans jag inte har bloggat har jag fördet mästa varit sjuk... feber och sånt. -.-

idag har jag varit med den bästa Athena, vi åkte till netto köpte lite snacks och åkte hem till henne för filmtajm
det fick bli eclipse som jag aldrig har sett förut.
Alla säger att det inte är bra men det tycker jag :D 
ojuste ja på idrotten så började min vänstra arm krongla igen, det är typ en led som kommer ifrån skulderbladet som går ut till armen och upp till nacken, och det gör jätte ont...
har haft så ända sen ettan och jag har rönktat dne hos doktorn och sa att det inte var några problem!!!???
blir förbannad det för så ont!!
fick gå till en sjukgjymnast och träna lite med armen och dom trode att det skulle funka men det gör det inte
haha lite onödig information här!
om ungefär en timme blir det desperate house wives som jag älskar!!! haha men kan inte stava te de :P
har tänkt på att jag gör väldigt många utropstäcken men det får ni leva med!


blir ingen bild idag för att min dator är paj och bilderna är där på!! :(






Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0