shit? :O

jag bloggar ju inte så mycket mer och jag hade 9 läsare idag?  det är ju ganska lite men ändå :P
haha, kanske borde skriva lite mer :)
idag så har jag städat och damsugit och sånt, Athena garderoben ser ut som vanligt igen!! ;D
igår var jag ute på stan med Athena, Emma Linnea och Cajsa, senare så träffade vi Lovisa och Rebecca,
det hände lite saker på stan som jag inte ens vill gå in på nu, hoppas att det löser sig iaf,

charlotte är i sverige!!!!! :)
hon kommer till mig på fredag och ska sova här tills på söndag
längtar, har verkligen saknat henne så mycket! ♥


mamma har sakt att jag kanske ska få en sån här halsduk känner att jag behöver ha det nu för det är ju så kallt.
vet inte riktigt vilken jag ska ha



ett, två eller tre?
vad tycker ni, kommentera! :D


/ Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

2! :D<3

2010-10-04 @ 20:44:00
URL: http://ahrenbecks.blogg.se/

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0