ändrat lite här

som ni kanske ser så har jag bara ändrat headern och texten lite! kan fortfarande säga att efter typ 1 bloggandes år så kan jag fortfarande inte allt! så finns det någon som kan hjälpa mig så att det inte är så mycket mellanrum mellan inläggen och headern?! ;D
här är några headers som jag har haft:
klicka på dom för större
header
som ni såg  på den näst sista bilden som jag hade precis när jag startade bloggen så har jag iaf lärt mig lite men inte allt.
(det är inte alla headers som jag har haft.. )

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Det är svårt...kan tyvärr inte hjälpa dig.. men lycka till!

2011-06-08 @ 21:23:26
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0