det är dax för fredags mys...

ja nu är det fredag då, hoppas att det förblir helg för nästa vecka kommer att bli sjukt jobbig.

måndag - Matte prov A-del
tisdag- matte prov b-del + någon engelska läxa som jag inte vet om? :O
onsdag- ingenting vad jag vet
torsdag- no prov + franska förhör
fredag- svenska läxa


rätt så körig vecka om jag får säga det själv...
dagen har bestått av träning träning och ännu mer träning. vi håller på att sätta ihop en musikal av filmen grease här i lilla tidaholm, och just nu ser det inte ut att det ska bli så bra men ja xd
har oxå varit och dansat, var väldigt jobbigt och jag kände verkligen att jag har varit sjuk (forfarande lite förkyld men ja)
dagens låt blir born this way med Ulrik Munther :)
klicka på bilden

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0