är det verkligen så svårt?!!

vi är snart klara med mitt rum!!! när jag har fixat klart min dator så ska jag lägga upp bilder på rummet (fast bara när självaste rummet är klart då)
i skolan gör vi inte så mycket nu, alp veckorna har precis typ tagit slut! puuhh! änligen kan man andas ut!
i svenskan håller vi på att skriva noveller och det är faktiskt rätt så kul! fast jag gillar ju att skriva så det är kanske därför? ;)
ne nu ska jag snart dra vidare te dansen, jag ska bara sitt här lite till byta om osv.
jag vet jag borde tagga ner på mina inlägg och skriva lite mer inlägg istället för ett helt enda långt, det ska bli bättring med uppdateringen när jag har fått eget internet till min dator, vi får de den 14 oktober tror jag :((
hatar sånt när man har flyttat, det tar så lång tid att få tillbaks internetet direkt?

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0