internet!!!

Vill ha min dator nu!! jag kan inte använda den för pappa har inte fixat klart med internet till min dator men det har han lovat att han ska göra idag! jippi!
Har en massa bilder som jag måste både lägga upp här, och fixa iordning! och det har jag inte fått göra på mer än typ två tre veckor..
har lust att dra ut och ta lite höst bilder snart. någon som hänger på?
nä nu ska jag ta tag i mitt rum lite, har bara lite småplock kvar och lite dammsugning på det och sen är det typ klart!
Sen blir det att fixa iordning Hugo te Eric Saade och ta lite bilder på honom. Hans önskemål här då :)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-01-12 @ 23:59:00
URL: http://smsalåna.nu

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0