veckan full med flytt osv..

har haft hela den här veckan som har gått nu i fullt ös! både haft mycket dans, vi har flyttat, i skolan har vi arbetat med alp, och sen tillsist så har vi varit tvugna att åka till skövde nästan varje jävla dag känns det som för att vi måste prova dräkten till H-brudarna!
I går, alltså i Lördags! så var det danstävling, kom 6:a i singel, 4:A i grupp, och par vet jag inte ;)
det var surt att vi inte kom på pallen i gruppen jag tycker att vi har blivit as bra! men vi tar första plats snart får vi hoppas!! :)
inga bilder idag! men kanske imorgon, för jag måste få igång min dator först, och ja då måste ja hitta förlängningssladdar och massa skit!

Kommentarer

skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0